vineri, 19 decembrie 2014

MĂCAR TU, MOȘ CRĂCIUNE autor nespecificat




MĂCAR  TU,  MOȘ  CRĂCIUNE

autor  nespecificat



Moș Crăciune, moș Crăciune,
Nu-s cuminte,nu-nvăț bine
Dar te rog totuși fierbinte
Să nu mă uiți și pe mine !
Măcar tu să nu mă cerți,
Măcar tu vreau să mă ierți.

Știu că-i supăr pe părinți
Și ca-i scot pe toți din minți,
Dar suntem copii, nu sfinți.
Zău, c-aș vrea să fiu mai bună,
Să iau premiu cu cunună,
Lumea să nu țipe la mine
Și totul să meargă bine.

Spune, e așa de greu ?
Alții pot și nu pot eu ?
Când socot că-i mai frumos,
Fac ceva și-ntorc pe dos
Tot ce e în jurul meu.
De aceea te-aș ruga,
Dacă treci pe strada mea,
Adu-mi și mie ceva.

Un cadou, o jucărie,
Fă-mi și mie o bucurie,
Orice lucru, cât de mic
E mai mult decât nimic.
Și-ți promit, mă străduiesc
Până mâine, nu greșesc.